so come on and fly with me, as we make our great escape




jag blir galen på min näsjävel! har varit täpp ända sen cypern, och det vägrar försvinna. och det resulterar i, dålig sömn och tidiga mornar. jag har varit vaken sen sju, det är omöjligt att sova då man inte kan andas ordentligt.

jag avbokade precis spinningen, jag är världens lataste, jag vet. orkar inte stressa känner jag, ska ta en långprommis sen tänkte jag. solen vägrar ju sluta skina, och då kan man ju inte sitta inne. tror jag ska få endel nödvändiga saker gjorda idag.

- måste ringa flyttgubben
- ragga flyttkartonger
- ringa arbetsförmedlingen
- skruva ihop ännu mer möbler
- packa lite mer
- tvätta


fårse vad som händer ikväll? funderar på att dricka, men ändå inte. ska jag dricka gör jag det helst imorgon, är ju som sista gången jag kan fara på hotto, haha! var år sen jag var där sist, kommer inte ens ihåg när det var. så jag är ändå rätt sugen. men vad ska jag göra ikväll då? kanske vara chaffis åt mina fyllevänner? ;p får se hur det blir.

nu ska jag minsann gå och dricka te och äta något. men juste, först ska jag gå in på cdon och boka oth desperate och grey's.


Kommentarer
Postat av: carro

drick idag!

2009-10-02 @ 14:21:10
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0