somthing new

vårat internet vägrar komma, därför är det lite dött på den här fronten! men då vi fått det blir det nog lite mer uppdateringar om vad som händer här nere :)

just nu jobbar jag på för fullt, i stort sett bara kvällar. är ganska jobbigt att aldrig hinna göra någonting. måste stiga upp före fan om jag ska hinna med något på dagen, men ibland vill man ju sova ut och då hinner man absolut ingenting. men jag trivs på jobbet ändå :) härliga arbetskamrater och bra stämning. det ända negativa är att det ligger ganska långt bort, så jag får cykla dit långt innan jag börjar, och är inte hemma förrän halv elva då jag slutar kvart i tio. skulle sitta fint med en bil :)

sen hade vi inflyttningfest i fredags. det var faktiskt jätteroligt, tills vissa somnade innan utgång! så det kan gå. men fram tills den incidenten så var det lyckat! kanske lite för lyckat, haha. undra vad man ska hitta på i helgen då? sara och mattias åker hem till kalix så jag och jim blir som utan vänner, men nåt ska vi väl lyckas hitta på :)

jag tror att jag måste sminka till mig lite nu innan jag ska cyckla iväg, men jag skriver lite mer då vårat internet har kommit. ska knäppa lite bilder på lägenheten och lägga ut, för dom som vill se :)

jag saknar er där hemma ! kom och hälsa på :)




Kommentarer
Postat av: sassa

åå vad roligt!:)

2009-10-20 @ 14:59:27
Postat av: evin

ja visst är det hemskt att sakna sina vänner? hujj.

2009-10-20 @ 15:15:05
URL: http://edwiin.blogg.se/
Postat av: carro

& jag/vi saknar dig! kändes inte okej att inte skicka ett inbjudningsmess åt sig, utan bara scrolla förbi ditt namn ;( usch & fy! detta gillar jag inte alls.

2009-10-20 @ 16:31:50
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: carro

haha, jag får göra det! ;P & nu är det min tur att åka härifrån ;P

2009-10-21 @ 12:22:12
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0