söndag

känner för att vara nyttig och göra massa nyttiga saker idag. söndagar är egentligen ganska sköna, bara man inte är bakis :) tur att jag inte for ut igår, idag mår jag bra ist. jag ska gå en långprommis nu och sen ska jag köra pilates dvdn.

jag är på rätt bra humör idag, kan ju bero på att jim kommer hem imorgon! :) och att flytten närmar sig. i veckan kommer det bli stressigt som fan, men det gör inget ;p har massvis att packa och fixa, sen ska jag baka och bjuda vännerna på fika.

nu ska jag promma iväg. ska försöka att inte sitta så mycket vid datorn idag, tycker det är det ända jag gör.



Kommentarer
Postat av: sassa

FOTOGRAF - SASSA

2009-10-04 @ 17:24:54
Postat av: carro

hahaha, väldigt! ;)

2009-10-04 @ 23:12:36
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: sassa

såg att jimen har kommit hem vad kul ;)

2009-10-05 @ 15:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0