that's what friends are for

avskedsfika igår, kändes inte som ett avked. kändes som vilken kväll som helst, och tur var ju det :) dessutom har jag insett att det inte är ett farväl, utan vi kommer ju träffas hur som helst. bara att det går lite längre mellan gångerna ;s

läste igenom allas bloggar, blir ju tårögd. även om det inte är något sådär speciellt skriver så blir jag ändå hur glad som helst. det värmer!

- "MEN ÄNDÅ, känns som så tråkigt idag. sandra är hur kul som helst och man
får alltid skratta åt/med henne ;) super känslig och brydd om andra.
menar; hon får tårar i ögonen av att tänka sig sin pappa sitta och fika själv!

även om det inte är 'farväl' så kommer jag ändå sakna henne tills vi träffas
igen !"


- ikväll har jag varit på avskedfika hos sandra som då ska flytta till västerås känns jätte tråkigt att hon ska flytta jag kommer att sakna henne! men självklart så glad för hennes skull som skaffar sig ett liv utanför den här kommunen! får planera in ett besök samtidigt som jag hälsar på Lisa i stockholm!


- det passar lite då vi ska på avskedsfika hos sandra ikväll. känna jättetråkigt att hon ska flytta, men känner ingen riktig panik ändå, eftersom kim & jag ska bosätta oss i sthlm, vilket bara är en timme ifrån henne då :)

kan ju även passa på att säga hur glad jag är att jag lärde känna henne. hon är ännu en anledning att jag inte skjutit mig själv i detta underbara samhälle.


- Sandra som ska lämna oss och flytta ner.
Önskar dig all lycka där nere med jobbet, killen och vännerna.
Du får inte glömma oss bara, vi kommer snart ner.
Kommer sakna dig, du är en så rolig filur som är omtyckt av alla <3


- ikväll bjuder sandra på avskedsfika, eftersom att hon & jim flyttar till helgen. känns både jättekul & jättetråkigt på samma gång, att hon flyttar alltså. såklart svinskoj att hon får lämna den här hålan, men jag kommer ju sakna dig sändy!


måste bara få säga hur mycket jag älskar mina vänner, dom är underbara! och jag kommer sakna dom, varje dag. så nu har jag fått det sagt, man säger det alldeles för sällan.

Kommentarer
Postat av: Sassa

TITTA MIN BLOGG, JAG ÄR BARA LITE SEN :)

2009-10-09 @ 12:33:26
Postat av: Allex

skriv nånting nu! vill ju vara uppdaterad om hur det går ;)

2009-10-13 @ 14:50:22
URL: http://alexandrafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0