you can change this moment

jag har verkligen lidit den här dagen, men den fick sig ett lycklig slut till sist :) mamma och pappa har köpt en dammsugare till mig och jim, en ceriserosa ;) svinfin. och nu blev vi 1500 kr rikare, är så tråkigt att lägga pengarna på nödvändigheter, även om man måste. dom är så snälla så! :)

och imorgon ska jag ha "avskedsfika" för vännerna. har bakat hela kvällen och allting blev himla lyckat :) ska fortsätta imorgon. har så sjukt ont i ryggen efter den här dagen. kånkat och burit möbler, stått böjd och joxa i lådor, bakat. jag skulle vara evigt tacksam om jim skulle ge mig massage, gud så skönt.

sen har jag börjat tänka på hur jobbigt det kommer bli utan mina vänner och familj. blir nog värst i början innan man vant sig. men hallå? det tar 1 tim med bil till luleå, 1 tim med flyg till sthlm och 1 tim från arlanda till västerås. så jag är ju bara tre timmar bort om man skulle hålla på och dö av saknad. tur att det är jag och jim som flyttar, annars skulle jag nog rent av dött. har ju faktiskt längtat efter den dagen då jag och jim flyttar ihop på riktigt. så jag är lycklig! :) även om jag kommer sakna alla här hemma.





känner på mig att det här kommer bli perfekt. jag har världens bästa pojkvän ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till med allt Sandra, kommer nog gå bra :)

2009-10-07 @ 15:43:22
URL: http://elingamnes.blogg.se/
Postat av: jennipher

Jo jag vet det, det är ju inte ens länge till jul :) synd att du missar min födelsedag bara!

2009-10-07 @ 16:09:11
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/
Postat av: carro

äh, fjanta dig inte, då börjar jag grina! & det vill vi verkligen inte! ;D

2009-10-07 @ 17:48:04
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: chrille

Hej snygging! Första besöket på din sida, men vad snygg den är.. du har verkligen fina och snälla föräldrar,, men cerise??????????????måste va patriks val.....Hälsa jim och dom gamla och LYCKA TILL i nya lyan.

2009-10-07 @ 22:21:12
Postat av: Malin

FAN VA NICE SANDRA! :) Vi bor ju inte så långt ifrån varandra ju! :D

2009-10-07 @ 23:02:11
URL: http://sassyms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0