bet you wish you'd stopped and turned in time, now you've really crashed and burned this time



på min lediga dag har jag ställt väckaren och stigit upp i tid för att hinna på morgonspinningen. ett medelpass var det tänkt, men när passet var över så avslöjar ledaren att det var INTENSIV! så det kanske inte var så konstigt att jag hade spyan i halsen trots allt. tror aldrig jag varit med om jobbigare, är ännu helt slut i kroppen. ja fyfan, men nu börjar hårdträningen! ni har väl aldrig hört det förr?

sitter och mojsar i morgonrock och kollar ut på regnet som öser ner. rätt mysigt ändå, då får man till och med lov att mysa ner sig i soffan och ha the hills maraton. så det är precis vad jag ska göra nu. gud vad skönt att inte göra ingenting. har glömt bort hur skönt det är.


Kommentarer
Postat av: Sara

Och det behöver du ju också, do nada ibland :) alltså, det är vitt på taken ute. tänk för ett år sen när du var här å vi låg å solade i parken

2010-04-22 @ 10:57:51
Postat av: sandra

ja det behövs! heltid är inte att leka med inte. ja jag vet, det är helt sjukt! skitväder, men nu verkar det som att det ska bli bättre ;)

2010-04-22 @ 18:13:16
URL: http://sandrrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0