borta bra men hemma bäst

och då kan man ju fråga sig vad jag egentligen ska kalla hemma?

haft en super helg, nästan för bra eftersom att jag befinner mig i någon slags svacka just nu. ingenting känns bra och jag vill bara hem till kalix igen. jag vill umgås med världens bästa vänner och familj, att jag fått ha er runt omkring mig hela helgen har betytt mycket.

jag har mycket tankar i huvudet just nu. jag vet inte vad som är rätt eller fel. är det okej att saknar sina vänner och familj dygnet runt, att ständigt gå och tänka på dom? det är en självklarhet att ha dom nära, men för vissa är det inte det. är det såhär det kommer vara? ska det vara såhär?

jag tror att trygghet är det rätta ordet för min saknad.


Kommentarer
Postat av: Hanna Nyman

jag vet hur det känns att ha flyttat från alla, och att sakna alla hemma... Men har du dom känslorna, och dom inte går över ska du nog överväga vad du verkligen vill. Är det kanske bättre att vara hemma med alla vännerna och ha familjen inom räckhåll eller vill du stanna i västerås där du har ett jobb. vad väger tyngst :) ? Kram

2010-04-12 @ 21:37:53
Postat av: Anonym

Måste du vara där då? Det finns jobb iKalix, bara du vill!

2010-04-17 @ 18:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0