magsjuka från helvetet!

jag har upplevt den värsta natten i mitt liv tror jag. natten från torsdag till fredag har jag sovit på toalettgolvet! jag har inte haft magsjuka sen jag var 7 år, och så kommer den NU, under påskhelgen då jag ska tjäna massa pengar. sådär lagomt kul faktiskt, så nu blir jag fattigare än en kyrkråtta.

i torsdags skulle jag iaf ut och pröva mina nya springskor, så känner jag hur illamåendet kommer krypandes efter halva vägen. trodde det var för att jag var så trött, men det gick ovanligt lätt så det kunde ju knappast vara det. fick vända om och gå hem. när jag kommer hem duscha jag och lägger mig. hann dock inte ligga i sängen så länge innan det var dax!

och det höll på från ca 11 på kvällen till 5 på morgonen. sov inte en blund, fick ta med mig madrass och täcke in på toan. kunde inte gå därifrån, 20 minuters mellanrum var det så ni kan ju gissa hur slut jag var i kroppen igår? inge jobb varken igår och idag, men imorgon, då ska jag banne mig på jobbet.

undrar vad jag gjort för ont för att det skulle drabba mig? mitt under påskhelgen och allt! känner mig ganska rutten och svag just nu. vågar mig inte på allt för mycket i matväg än, bara lite cola. ska bädda ner mig nu och ha grey's maraton. fast då jag kollar ut så hade jag hellre tagit på mig joggingskorna och stuckit ut. 10 plus i skuggan och solen skiner.

tack gud för denna magsjuka, hoppas det dröjer lika länge tills nästa gång!

ungefär såhär snygg känner jag mig just nu..




Kommentarer
Postat av: carro

men shit vad jobbigt. lider med dig! ät frukt, det är ju inte så hemskt att spy heller, haha :)

2010-04-03 @ 19:40:40
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: mli

"lite cola", du tryckte fan i dig hamburgare och strips ;D

2010-04-04 @ 11:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0