påsken 2010



idag längtar jag hem till kalix. går man in på facebook så ska ALLA på crossen och sen ut på hotellet. jag saknar att ha roligt med mina älskade vänner. såna här helger vill jag bara ta mitt pick och pack och flytta hem, men det är bara just såna här helger.

ibland undrar jag om det var rätt eller fel att flytta?

nåja, i helgen kommer jag jobba, så min påsk firas på jobbet med mina sötgamlingar. dom behöver oss, så jag är inte bitter för jobbet. sen ska vi äta påsk frukost alla vi som jobbar i helgen. det blir mys det :) sen har jag ju min emelie här, vi ska laga påskmiddag på lördag, det blir grejer det! :) 

är ledig idag så nu ska jag verkligen ta vara på den här dagen. jag ska gå på stan och handla nödvändigheter. träningskläder och jogging/walking skor. det är mycket nödvändigt, speciellt skorna. och en ny hårfärg ska inhandlas, nu blir det svart/brunt igen. jag kan inte hålla mig från den färgen länge alls.

nu blir det frulle :)


Kommentarer
Postat av: carro

ja, jag längtar också hem idag! fan åh. & jag tror det var rätt att flytta :)

2010-04-01 @ 15:50:47
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: carro

haha nja, jag får nog stanna här. skulle ändå inte kunna partajja med min tand jag just fått reda på att är död, haha!!



jag har också undrat det, men jag känner också såhär att jag inte skulle trivas i kalix heller. vet att jag kommer bli less det under sommaren :P men det är alltid mysigt att komma hem till!

2010-04-01 @ 19:24:47
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: carro

helt sjukt alltså, blev livrädd då hon sa det! sen rotfyllning, herregud! & utan mamma. tur att jag har kims farmor som tar hand om mig! ;D



jaa, jag med! du borde vara stolt! :)

2010-04-01 @ 19:42:53
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0