there's a thin line between the dark side and the light side baby tonight, It's a struggle gotta rumble, tryin' to find it



jag har haft världens mysigaste helg på länge! ♥ har blivit påmind om hur underbar pojkvän jag faktiskt har.

i fredags var jag sara och stina ut och drack något vinglas på tabazco och sen hann vi med att gå på å också. mycket trevligt :) vi hade bestämt innan att det skulle bli lugnt, och gissa när vi var hemma? innan tolv! så jag var pigg och allert dagen efter.

jag och jim sov till elva på lördag och sen spenderade vi resten av dagen på stan, fikade och "försökte" shoppa. men ska jag shoppa så ska INTE jim med nästa gång. att ha en kille släpandes bakom sig som går och suckar och bara ät tjurig gör att man tappar suget. iof rätt billigt, men herregud så irriterad man blir. usch! sen laga vi mat och degade i soffan resten av kvällen. givetvis somna jag innan klockan blev tio, ovanligt? nja :)

idag har JAG storstädat och tvättat. lägenheten glänser ;) vi har även hunnit promenera, varit ut och ätit på världens mysigaste ställe. nu blir det mys i soffan och sen ska jag bädda ner mig i våran renbäddade säng. gud så skönt! en ny jobbvecka väntar. hade gärna varit ledig någon dag till :)

i veckan ska jag köpa en ny cykel, jag har längtat hur länge som helst. en riktigt skön en, med skön sadel och korg. en äkta tantcykel blir det. är helt pirrig, precis som då man var liten ;) hihi.


Kommentarer
Postat av: carro

åh. jag älskar tantcyklar. de är så fina!

2010-04-18 @ 21:37:54
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0