you were shaded with patience, your strokes of everything, that I need just to make it and I can see that

är precis hemkommen från stockholm, varit på utbildning hela dagen. så nu är man värderingscoach! får se hur det uppgiften kommer att gå, bra förhoppningsvis :) är helt slut i hjärnan iaf. man är inte van att sitta i skolbänken en hel dag. liggsår i arslet har man då fått på köpet. ska tala om att bilköerna i stockholm är inte att leka med, trodde vi var i ett helt annat land, haha. vilken kalixtönt jag är.

känner mig helt down och på dåligt humör. skulle behöva ett gäng av mina favorittjejer här just nu. skitsnack, skratt och en FET godispåse. då hade jag varit riktigt tillfredställd. är ju fredag imorgon, får tänka på det. men nu pratar folk om snö, och då dör jag. seriöst!

jim skulle ha övergett mig i helgen, men flygen är inställda pga vulkanutbrott på island, haha! trodde det var ett riktigt skämt. men nog överger han mig ikväll fast han kommer hem. så här sitter jag och glor in i väggen. aja, ska väl gör någon nytta kanske. som att jag inte gör annat? nog kan man bli tokig.





Kommentarer
Postat av: jennipher

kom hem!

2010-04-15 @ 17:55:50
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/
Postat av: jennipher

nejnej den fortsätter med samma som alltid, är bara ni som är så kräsna och inte vill läsa allt intressant jag skriver om hockey :)

2010-04-15 @ 18:26:34
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/
Postat av: mli

javla vulkan!

2010-04-19 @ 11:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0