all I want for christmas is you.



jaha, då var det visst julafton. hade varit bra om man ens hade haft lite julkänsla, men nej. kan ju bero på att jag har fått stressa upp imorse och nu sitter jag på jobbet och ska jobba några få timmar. hade hellre suttit hemma med familjen och ätit en god julfrukost och myst i soffan, det är så det brukar vara. men vi hinner julmysa sen :)

låg i sängen och funderade lite innan jag klev upp. för precis ett år sedan så såg hela min tillvaro ut på ett helt annat sätt. tänk att det kan hända så mycket på ett år?! känns som att jag lever på en annan planet. är nästan skrämmande hur saker och ting kan förändras.

nä, nu ska jag sluta fundera och jobba vidare. blir nog en riktigt bra och mysig jul i år igen :)

god jul på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0