I never slept better, I had the most wonderful dream.



har inte hunnit slå ner arslet förrän nu, har haft fullt upp. steg upp kl nio och grattade världens bästa mamma ♥
sen har jag har hunnit hjälpa farmor med att baka bullar, sola, göra ärenden på stan. så nu kan jag endast slappa och jobba nu när julen börjar närma sig.

givetvis så krånglar tanden ännu, har fått en dunderpenicilin kur så att jag kanske slipper smärtan under jul. men nu har jag sluta hoppas. får ta till tången själv nästa gång jag får ordentlig värk. är sjukt less och irriterad, är på sjukt dåligt humör hela hela tiden för att ja har så ont.

ikväll ska jag bota min irritation med vin och en hög snygga brudar , det brukar oftast hjälpa ;)

ha en bra fredag allihopa!


Kommentarer
Postat av: carro

men gud, fyllde hon år! inte visste jag det & jag grattade henne inte! du MÅSTE gratta henne från mig!

2010-12-17 @ 21:51:48
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0