I'm so tired of people needing a reason for doing everything in their lives. do it because you want to. because it's fun. because it makes you happy.



blev väckt klockan åtta imorse, då var det bara att stiga upp och gasa iväg till jobbet. skulle vara ledig idag, men inte tackar jag nej till jobb inte. har fått se ut som en risbuske hela dagen.

jag känner mig helt slut i både kroppen och skallen. allting är upp och ner och jag undar när allting verkligen kommer att bli bra? när kommer man att hitta den där balansen mellan bra och dåligt? när en dag kan vara skit, men man gräver ändå inte ner sig. att då man är lycklig slippa oroa sig att man ska bli olycklig? var ska man hitta den balansen? för när jag känner att det börjar gå bra i livet så vågar jag inte hoppas, ifall att det inte går vägen..

jag tänker för mycket tror jag. nu ska jag vila en stund och sen ha kvalitets tid med pappsen på ishallen.


Kommentarer
Postat av: carro

det är för att så fort man hoppas, då går allt skit.

2010-12-08 @ 23:04:13
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0