it was one of those unexplainable moments of eye contact that is immediately overanalyzed and inevitably misread.

gick bättre hos tandläkarn den här gången, har fortfarande värk, men jag antar väl att den försvinner. ska dit igen i januari, rotfylla tar tydligen många gånger. fick höra priset idag också, och det kom inte särskilt lägligt med tanke på flytten och allt som händer just nu. men men, det löser sig.

fick dessutom veta att jag börjar 7 dagen efter hemvändar då vi ska fira heidi, vilken underbart besked. undra om man ska vara nykter eller häva sig i fyllan och plågas på jobbet i några timmar? det går som aldrig att planera med mig, ena gången spyr jag och nästa gång mår jag bra. får väl chansa?

ska pälsa på mig och åka mot farmor nu och se vad hon har att erbjuda, tydligen lite småsaker till köket så jag slipper köpa precis allting nytt. bara grejerna är i någorlunda skick, annars duger det inte åt mig ;)


Kommentarer
Postat av: carro

jaa förhoppningsvis!;)

2010-12-15 @ 23:33:48
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: Regina

du måste på hemvändarn!! annars har jag ingen att vara bakis med :(

2010-12-16 @ 00:47:41
URL: http://reginanorback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0