sjuk och bitter.



härligt att man har gått och blivit sjuk nu mitt i allt. vaknade upp hos fanny igår med hon och amanda, jag hade ont i halsen, fanny hosta och amanda hade tappat rösten. blev nog en hård kväll i lördags, så nu får man ta skiten. har dessutom fått tillbaka skittandvärken från helvetet, så nu går jag och är på dåligt humör för det också. tur att jag ska dit och halvdö på onsdag, jippie!

kan väl bjuda på lite glädje också. har varit och kollat på soffa med mamma och pappa i luleå idag, hittat både soffa och matbord så nu är det jakten över :) 29 december får jag nycklarna, åh vad jag längtar.


Kommentarer
Postat av: carro

fan vi måste ju också börja kolla på allt såntdär! gud så jobbigt :D

2010-12-13 @ 20:52:51
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0