tankspridd?!



hade ställt klockan på sex idag. var totalt död och svintrött, men nog var det bara att pallra sig upp då man ska och jobba. sminkade mig och åt frukost och sen stressa jag iväg. när jag väl sätter mig vid datorn på jobbet inser jag att jag är LEDIG! kunde min dag börjat på mycket bättre sätt?!

gick till heidi och jyra tills pappa fick hämta upp mig efter min korta dag. skönt då jag flyttar nästa vecka, för då gör det inget om jag råkas gå till jobbet fast jag är ledig ;) har ändå så nära hem. nu har jag iaf nyss vaknat, lyckades somna om tillslut. men frågan är ju vad tusan man ska hitta på?

tror jag ska sola, färga håret osv. blir ju trots allt utgång på onsdag, även fast man jobbar dagen efter. man är ju ung ännu! eller? jag får stå ut, för jag tror det kommer bli riktigt roligt på onsdag ;)


Kommentarer
Postat av: Regina

och lika rolig ska vi ha på torsdagmorgon! ;)

2010-12-20 @ 22:09:30
URL: http://reginanorback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0