you decide every moment of every day who you are and what you belive in. you get a second chance, every second.



när ska vi bli av med den här kylan? är sjukt plågsamt att gå ut genom dörren, helst skulle man vela ligga under filten hela långa dagen. just nu sitter jag på jobbet och plågas med min satans jävla tandvärk. den kliar i varenda tand nu, långt ner i rötterna. hur ska man kunna klia tillbaka på tänderna? 

ska be dom slita ut skittanden som bara orsakar problem. får helt enkelt stå ut inatt igen, har tid imorgonbitti. trots massor med starka värktabletter så att man blir groggy så hjälper det inte ett skit. skittänder.

ska väl fortsätta vara trevlig ett tag nu, fast jag bara vill skrika i telefonen. sen ska jag och pappa på em och besälla min soffa och matbordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0