2010

känns konstigt att helt plötsligt skriva 2010, hittar knappt tangenterna så det tar en stund.

nyåret var trevligt, firade med moster, mattias, stina, erik, emma, joel, hanna, hannas pojkvän johan och så en massa mer :) och så jim såklart då! :) haha. kom till placet ca hlav 11 eftersom att jag jobbade, men det gick fint. sov till klockan tre dagen efter! inte likt mig, men det var nog välbehövligt.

har varit ledig hela helgen nu, så lite jobbarångest har jag allt, vill inte jobba imorgon! och det är inte bara jobba jag ska, utan imorgon börjar jag läsa matte b! fyfan för det. men om jag ska kunna förverkliga mina framtidsdrömmar så är det nödvändigt. kommer vara arg varje gång jag ser den förbannade boken, det kommer vara sura miner och tårar som sprutar. stackars jim! ingen kan väl ana hur mycket jag HATAR matte. jag är dessutom sämst..

nåja, kanske man ska ta och bita ihop och börja tycka att det är roligt?!

och ikväll så ska sara joel jim och mattias på bio och se någon skitfilm, jag fick inte min vilja igenom. ville se luftslottet som sprängdes, men icket. tänkte gå och se den själv, eller någon annan film, men nu blev det för sent. vet inte riktigt om det är en bra film som lockar, eller om det är dom varma chipsen? mmmmm. har laddat hem en typsik tjejfilm nu iaf. så nu ska ja poppa ppocorn och lägga mig i soffan och stoppa i mig en del onödigt.



Kommentarer
Postat av: carro

ladda ner the blind side, så sjukt bra film :)

2010-01-04 @ 20:24:08
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0