forever they remain a close friend



2 dagar kvar! jag kommer vara så glad och lycklig då mina snuppor är här :) orkar inte ens tänka på då dom åker hem. ska jyra ihjäl oss hela helgen :D vi får ta vara på tiden ordentligt ifall, man vet aldrig när vi ses nästa gång.

synd bara att inte ALLA mina nära och kära kunde komma. saknar min familj ♥ så fruktansvärt mycket just nu. skulle gör vad som helst för att dom skulle komma hit över en helg och bara mysa på. tror faktiskt att jag ska boka in en hemresa snart så att jag har något att se fram emot eftersom att jag kommer blir en aning deppig då heidi fanny och amanda åker hem. men du tänker vi inte på det, bara på hur sjukt kul det kommer bli i helgen!

idag har jag jobbat dag, som jag kommer att göra nu framöver. har fått 100 % dagtid nu, och det kunde inte bli mycket bättre. äntligen kan jag laga mat, se tv, träna. göra vad jag vill om eftermiddagarna och kvällarna! hoppas bara att jag får jobba såhär ett bra tag, man vet ju aldrig ifall det blir ändringar. så allt känns så sjukt bra med jobbet nu :) har det iof alltid gjort, men att bara jobba kväll är inte min grej.

har precis kommit upp ur badet, somnade nog 5 minuter med ömmande nacke då jag vaknade till. har haft ansiktsmask och skrubbat mig ordentligt så nu känner jag mig som ny :) ska mysa ner mig i soffan nu och kolla på tv. sen ska jag göra varma mackor till paradie hotel. myyyyys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0