I never wanna lose that view

tisdag och min lediga dag efter helgen, äntligen! dock ringde chefen nyss, fick en klump i magen. trodde hon skulle fråga om jag kunde jobba, haha. tur för henne att det gällde angående imorgon :)

har slagit på en tvätt för ett tag sen, ska gå och hämta den och hänga. sen ska jag dammsuga, dammtorka och handla. det är sånt kul man får syssla med på sina lediga dagar. men klockan fem är det dax för aerobic med moster, det ska bli kul :) äntligen dax att skaka loss på fläsket. min träning på njoy går ut imorgon, så nu måste jag inhandla nytt kort. blir nog friskis och svettis :) har egentligen inte tid att sitta här mer, men det är så svårt och slita sig. mycket roligare än att leka husmor.

nu är det bara 9 dagar tills mina favorittjejer kommer hit :) fy tusan så jag längtar, ska bli så sjukt kul! innan dom kommer så är det då tid för mig att klippa håret. skämms att säga det här, men det är 9 månader sen jag klippte mig. haha, det är hemskt. nä, hårfärg och klippning innan dom kommer!



Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fin bild! :)

2010-01-26 @ 18:15:32
URL: http://elingamnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0