put my glasses on, I’m out the door - I’m gonna hit this

kylan och snön som jag så gärna ville slippa när jag flyttade hit har ändå följt efter mig. det är så kallt så man kan inte ens andas, man flyger typ baklänges så fort man öppnar dörren. i såna här lägen önskar jag att jag hade ett jobb då man var inne på en och samma plats hela dagen. fast nu när det blir vår och sommar så kommer jag äääälska att jag inte har ett jobb då man bara är inne :)

idag är sista jobbdagen/kvällen för veckan. ska bli gudomligt skönt att få vara ledig fredag, lördag och söndag. imorgon är jag och jim dessutom bjuden till emelie (saras jobbarkompis). blir nog vin och massa annat skoj :) fårse om det blir att gå ut efter det? är sjukt sugen iaf, var ett tag sen.

blir även ikea i helgen, har lite småsaker som måste köpas. och jim kommer älska min ide om att åka dit. vet ju vad han tycker om ikea ;) men han har inget att säga till om. jag måste ha bärhjälp! annars hade han gärna fått stanna hemma, får sår i öronen av allt gnäll.

ska duscha och kladda på mig ansiktet innan det är dax för möte på jobbet innan kvällspasset börjar :) är på superbra humör idag!



Kommentarer
Postat av: sassa

haha sår i öronen ;)

2010-01-07 @ 16:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0