sista jobbdagen för den här veckan!




sen är jag ledig heeeela helgen :) mys. tror minsann att det kan bli party på fredag. emelie gjorde mig sugen, vi får hoppas att hanna också hakar på! sist vi skulle ut kom vi ju inte ens in på någon nattklubb då vissa var för fulla, haha. en mycket bra anledning till varför vi ska ut igen!

jag har sovit som en prinsessa inatt, ville inte gå upp idag. nu har jag precis ätit frukost, ska ta mig en kaffekopp nu så jag kvicknar till ordentligt. innan jag ska på jobbet idag ska jag gå förbi sara (en jobbarkompis) och dricka te och kolla på deras lilla chihuahua. farligt falirgt, för jag vet att jag inte kommer kunna slita mig. vill så gärna ha en liten vovve nu :) bara vi får vårat nya schema så.

tror att duschen står redo och väntar på mig. dax att slita sig kanske?


Kommentarer
Postat av: Elli

Till kalix motocross klubb :)

2010-01-21 @ 12:55:32
URL: http://reservhjulet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0