we could feel the poison set in "perfect", couldn't keep this love alive

sådär, ny vecka och jag är är på superduperhumör! :) känns så skönt att ha gjort bort helgen. gick bättre än väntat, brukar vara så segt, men den här gången gick det riktigt fort. i veckan jobbar jag idag (måndag), onsdag och torsdag. har sovit ut riktigt länge idag, stigit upp och ätit en mumsig frukost. ska snart börja sminka mig och göra mat innan sara s kommer och hämtar mig :) känns faktiskt riktigt kul att åka på jobbet idag, varför vet jag inte? haha.

har dessutom suttit och kollat på hundar hela morgonen. nu känns det som att det är dax! kan ju inte hitta bättre läge att skffa hund på. jag jobbar kväll och jim är arbetslös. okej, han kanske får jobb snart, men då är det ju dagtid så :) innan våren ska jag ha en liten snuttis här hemma, så är det.




kolla bara på dom här små bebisarna? jag skulle vara som ett lyckorus hela tiden om jag fick min lille vovve. och nu känns det inte som att det är pengarna som är problemet, så det finns inget som hindrar mig nu :) hihi. måste iaf vänta tills vi får vårat nya schema som kommer 1 februari. sen kan man börja planera.

ska kleta på mig ansiktet nu, laga mat och sen jobbet :) känns som en bra dag idag. inget får gå fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0