you know, just because people do horrible things.. it doesn't always mean they're horrible people.

en sex dagars arbetsvecka har jag framför mig, kanske dax att börja ladda? ska även jobba lite extra imorgon dessutom. jag får nog ladda batterierna rejält den här veckan :) ska snart kasta i mig lite lunch/middag innan sara kommer och plockar upp mig.

efter att den här helgen är gjord, då är det bara att börja längta ordentligt tills heidi fanny och amanda kommer på besök. ska bli så sjukt roligt :) kommer bli en helg som vi sen glömmer, eller hur? ;) känns bra att jag har något att se fram emot.

vill dessutom att min familj ska komma och hälsa på nu, snarast. saknar dom jättemycket. men snart kan dom nog inte hålla sig mera, så då kommer dom :) pappa ska hjälpa och tapetsera om i sovrummet då dom kommer. och det är mycket välbehövligt, det vill jag lova. är egentligen det ända rummet som "äcklar" mig. men det duger i någon månad till.

steg upp halv åtta i morse och var ut på en morgonprom. det är så sjukt kallt så jag kunde inte vara ute i mer än 30 min. kinderna förfrös sig nästan och resten av kroppen var som is, fast jag hade sjukt mycket kläder på mig. skitställe, önskar att jag var hemma i kalix nu. låter som att våren tittat fram där?

nåja, nu ska jag koka min broccoli och sen värma rester från igår. gav mig på ett storkok, som blev mycket lyckat. älgstek med potatis och brunsås. tog ca 2 timmar, nu vet jag iaf att man ska starta i god tid.

ha en bra dag! :)



jag och min favoritmoster i fredags :)


Kommentarer
Postat av: Evin

Fan vad hurtig du har blivit :D! duktigt, tummen upp för de ;)

2010-01-12 @ 09:41:21
URL: http://edwiin.blogg.se/
Postat av: Sara

Hihihi, jag är favoritmoster, å du är favoritsysterdotter!

2010-01-13 @ 11:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0