3 arbetsdagar kvar till S E M E S T E R !

nej jag skojar inte, det är sjukt! 4 veckor med massa sol, bad, vin, bus, SKRATT, MINA TJEJOR, grillkvällar, festivaler, ja ni vet allt dom hör sommarn till. det är 1 vecka tills jag landar hemma i norrbotten och det ska bli så sjukt skönt :)

idag har jag varit ledig och jag har tillbringat dagen på björnön hela dagen, har varit tvungen att ligga i vattnet större delen av tiden jag var där. svinvarmt i vattnet till och med. vilken värme vi har här! :) fått mig färg på kroppen, har blivit lite bränd också, men det gör inget, hellre bränd än vit.

ska gå och kolla till min slingfärg som jag har i huvudet, sen återstår att se om jag blir mellanblond i sommar eller brunhårig. sen blir det att ta sig ett glas eller två på någon uteservering ;) vädret är på topp så varför sitta inne och mögla?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0