I can’t tell you what it really is, I can only tell you what it feels like

fy fan vad jag njuter av att ha semester! det är seriöst det skönaste jag upplevt på mycket länge, haha :) att kunna vakna på mornarna och göra precis vad som faller en in, sova hur länge som helst, och aldrig behöva känna någon stress. kan det bli bättre? tror jag vill bara arbetslös, har ju inte prövat det ännu, haha!

 

idag har jag och tobbe sprungit i affärer några timmar, lunchat på gränden, hunnit med ett läkarbesök, druckit vin och öl, prommat i den 23 gradiga kvällsvärmen, lagat tacos och sovit på varsin ände av soffan. vi har det bra vi! medans jim får jobba arslet av sig, han bara jobbar, kommer hem och sen sover. så vi roar oss själva, och det gör vi bra :)

 

imorgon ska jag tvätta och börja packa inför fredagen! :D hur ska jag kunna välja ut kläder och skor? senast jag kolla ville ja ha med mig 12 par skor hem, men nu har ja insett att det inte går. måste halvera antalet tror jag, sen hoppas jag att jag har snälla vänner som lånar ut om jag skulle gå skolös någon kväll ;) hihi.

 


Kommentarer
Postat av: carro

hahaha nä det är lugnt :D ingen ska ha barn!

2010-07-21 @ 10:56:54
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0