I wan't to break free one day and fly like an eagle in the sky, and see the whole wild world with my tired eyes.


hur mycket kan man egentligen sakna sina nära och kära. det börjar bli för mycket nu, det tar nästan över min vardag. kan inte tänka på något annat just nu, väntar bara på att den 23 ska komma så att jag får åka hem till kalix. visst, jag har det jättebra, men att inte få uppleva allt som vi brukar uppleva under en sommar tar knäcken på mig.

när jag kommer hem så blir det att stressumgås med alla, kommer ha för roligt så då dagen kommer då jag ska åka tillbaka, den dagen kan jag inte tänka på. vill ha alla på samma plats, livet hade varit hundra gånger enklare då.

men livet är inte så enkelt, och det borde jag veta vid det här laget. men jag fortsätter ändå att grubbla..



Kommentarer
Postat av: carro

jag längtar jättemycket tills du kommer hem! det ska bli jätteroligt! :)

2010-07-09 @ 01:16:29
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: Mamma

Men Tobbe kommer ju snart. Och snart träffas vi.

2010-07-09 @ 15:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0