måndag

jag har stigit upp halv 7 idag, på min första semesterdag! nog känner jag mig rätt gammal ändå, haha :) har ätit frukost, diskat, bäddad och dammsugit. och klockan har precis passerat nio. duktig jag är!

ska börja göra mig klar nu, ska nämligen och hämta lillebroren på staionen klockan tio :) ska bli så roligt att ha han här i några dagar. undra vad vi ska hitta på idag, kanske åka och bada? solen skiner iaf, som den alltid gör här i västerås ;) på fredag bär det av hem till norr, och då ska jag ta med mig den riktiga värmen :D

nu har ja inte tid att sitta här mer idag, ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: carro

du är utmanad ;)

2010-07-19 @ 12:36:58
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Förvänta dig ingen sol när du kommer hem, för här finns den inte :(

2010-07-20 @ 14:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0