nedräkning, T V Å arbetsdagar kvar!

nu är jag nästan lite småpirrig, precis som att det vore julafton om två dagar, fast i en yngre ålder. två ynkliga arbetsdagar kvar sen smäller det!

är ledig idag och tänkte sova ut ordentligt så att jag orkar med jobbhelgen, MEN! jag vaknar klockan SJU av en jävla grästrimmer som går loss utanför sovrumsfönstret! kändes som att hela taket skulle rasa in. gick ju jättebra att sova så här sitter jag och har varit vaken sen sju. idioter!

men då när jag ändå var vaken i tid passade jag på att ringa läkarn, har nämligen uvi för ovanlighetens skull. så ska dit idag klockan ett, förhoppningsvis får ja penicilin så ja bli kvitt den här skiten. tills dess ska jag ut och lägga mig och steka i solen som verkar vara här för att stanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0