now I know we said things did things that we didn’t mean, and we fall back into the same patterns same routine



   



 

åh herregud vilken jävla dag det har varit. har varit så bakis så att svetten har runnit fast man ändå har frysit. soffan, dricka, chips, pizza, tacos och en jävla massa skratt! tror att amanda enström är den roligaste människan jag känner. något står inte rätt till i hennes huvud, haha.

var som sagt ut på b4 och hotellet igår med tjejerna. hade sjukt roligt och var i perfekt form :) men ändå blev ja såhär bakis, fyfan. har spenderat dagen i töre hos amanda och kom precis hem. ska åka och hyra film till mig och mammsen nu.

imorgon är det då bara att ladda om för pdol :) kommer bli sjukt bra!

jag tror ingen förstår hur mycket jag älskar kalix just nu?! allt som jag behöver finns här. känner mig helt lyrisk, att kunna skratta och umgås med sina bästa vänner när jag vill är typ som en dröm. herregud..


Kommentarer
Postat av: carro

haha jag var exakt som dig då jag kom hem! :D & din hårfärg är jättefin förövrigt!



har typ googlat och hittat då jag sökt på olika saker, sen sparat :)

2010-07-30 @ 00:11:25
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0