resfeeeeber!

sitter vaken och har precis betalat räkningarna, fem minuter över tolv rullade pengarna in på kontot. bortgjort och klart :) haha!

har resfeber som fan, kan absolut inte sova. vill att klockan ska ticka snabbare så att jag får sätta mig på flyget och komma hem. är som ett barn på julafton idag :D har packat hela dagen, och jag har fått plocka ur massor. alla skor var ju de värsta problemet, ojoj. men nu tror ja att jag har fått koll på allt.

nu ska ja trycka chips och se tv med lillebror. imorgon syns vi hemma i KALIX! hihihihihi :)

förresten hade vi riktigt kul igår. dansade så att svetten rann!

 


Kommentarer
Postat av: carro

hihi:)

2010-07-26 @ 11:55:40
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0