sometimes people come into your life, like they're meant to be. and suddenly you've found someone who sees the world like you see.



   



   



jag kan inte förstå hur jag kan leva utan er så mycket som jag gör? det var som att vi var med varandra igår, allt var precis som vanligt. och det är precis så det ska vara :)

igår hade vi filmkväll hos heidi, och bara en sån sak. att kunna åka till någon precis när och hur man vill, slå på en film och prata om allt mellan himmel och jord. det var första gången på gud vet när, så gissa om jag uppskattar det. såna saker som ska vara så självklara.

känns som att jag slits i två bitar snart, så just nu ska jag bara njuta över att vara hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0