utlandsvärme!

jag tror att jag flyter bort snart. det går inte att sova nå mera för att det är så varmt, man är konstant kladdig så duscha det kan man skita i. termometern står på 28 grader just nu, och klockan är åtta. jag tror jag dör snart, synd att jag inte rymdes i frysen. hade spenderat natten där inne isf!

nu kommer en del tycka att jag är sjuk i huvudet för att jag klagar såhär mycket, haha. men just nu så känner jag mig helt uttorkad. på dagarna kan det få vara hur varmt som helst, men på kvällarna får det gärna bli lite lite kallare. igår hade jag sminkat mig och piffat till mig för festligheterna till kvällen, men efter 3 minuters promenaden till carina så hade allt smink runnit bort.

nä nu ska ja sluta klaga på värmen. den får stanna här hur länge den vill, är väl kanske lite ovan med såhär varmt :) hade iaf en jätte trevlig kväll igår. vi satt i parken och drack vin och skratta, sen blev det både ute serveringar och utgång.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0