25 mars



nu har det gått ett bra tag sen jag skrev någonting här. kanske beror på att det inte allt händer speciellt mycket i mitt liv? sover, jobbar, äter, tränar. något hyss på helgerna brukar jag kunna klämma in (då jag är ledig), annars består mesta delen av mitt liv av jobb just nu. bra eller dåligt? jag trivs faktiskt :) så jag antar att det är bra. orkar inte ens tänka tillbaka på vad som har hänt under som senaste dagarna. kan inte ha varit något speciellt iaf då jag inte kommer ihåg.

kan väl berätta att jag just nu sitter och väntar på min älskade fammo, lillebror och erika. dom kommer nog vilket sekund som helst :) ska bli så kul att få spendera en helg helg med dom. nu fattas bara mamma pappa och farfar, och så alla vänner förstås. sen hade jag varit överlycklig. men jag åker hem 8 april ju :) nu ska vi ta vara på helgen och hitta på massa skojsigt.

tur att snön har smält en hel del, annars hade man ju fått skämmas. flyttar från rejäl vinter, till rejäl vinter, haha. nu är då vägarna helt bara, bara lite snö kvar i kanterna. så imorgon blir det cykel till jobbet :)

nä, nu ska jag ta fram extrasängar och sängkläder så att det bara är att hoppa i sängen då dom kommer. jag måste sova, är så trött hela tiden. på tal om SOVA! går somnade jag halv 6 på kvällen, och då sov jag för natten. hahaha, pensionärs varning? och inatt kommer jag sova extra gott. jag och emelie har varit på kibox ikväll, lätt bästa träningen. och nu ska den korven på resa i helgen (glömt vart), lalalala. annars hade hon fått träffa min stora lillebror som faktiskt är myndig nu :)

såhär långt inlägg har jag aldrig skrivit tror jag, mycket intressant dessutom.


Kommentarer
Postat av: jennipher

ÄNTLIGEN! har varit in exakt varje dag & väntat på att du skulle uppdatera :) träffade guasse på hotellet i lördags! ;)

2010-03-26 @ 14:48:12
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/
Postat av: jennipher

haha ja jag märkte det! nu måste du börja skriva oftare så jag har nåt att göra om dagarna ;) åh, lite härligt det låter! hur länge stannar dom, över helgen eller? :)

2010-03-26 @ 18:36:32
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/
Postat av: mli

ungern xD

2010-03-29 @ 16:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0