and if I only could, make a deal with god, and get him to swap our places



sprang in på bikbok idag efter jobbet. och gissa vad som hände?! jag har nog aldrig hittat så mycket i en affär som jag ville ha. allt var snyggt och helt i min smak. jag höll på att DÖ! fyfan så snygga vårkläder.

jag får inte shoppa upp alla pengar, men det är så svårt att håll sig. 2 vardagströjor/tunikor fick iaf följa med hem, och det behövde jag så ingen ångest där inte. känns så onödigt att köpa kläder man bara hänger in nu, men man kanske ska göra det för att får dom snyggaste? jag vet inte? :)

nu ska jag se senaste glamourama avsnittet. jag älskar den serien, så sjukt sköna tjejer. jag vill vara som dom! springa runt på stureplan och festa, shoppa och jobba med något svinroligt jobb som ger mycket pengar. give me.. ofta man inte blir lyckligare av pengar?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0