don’t really know how I got here, I got some pictures on my phone

jag känner mig ensam nu, som att någon har lämnat mig. jag blir alltid såhär deppig när mitt främmande åker, skit. vi har haft jätteroligt iaf :) en riktigt lugn helg med massa skratt och bus. jag har sån fin familj :) och erkan tillhör familjen hon med, haha. på torsdag är det bara en vecka tills jag kommer hem till kalix :) jag saknar alla mina nära och kära där hemma! jättemycket!

har städat som en idiot sen jag kom hem tills dom åkte, och nu sitter jag och kopplar av med en öl i handen. brukar inte gilla jims öl, men den här satt rikigt fint!

och hur fan kan klockan vara såhär mycket?! den är snart åtta och det känns som att jag precis har kommit hem från jobbet. nu märker man nackdelarna med att jobba heltid. jag har ingen fritid typ, dagarna bara (svischar?) förbi. jobbar som sagt hela påsken, så jag ska höra med emelie (som också jobbar) om hon vill ha en liten mysig påskmiddag med mig! så får vi fira lite granna iaf :) storhelgs OB har klistrat sig fast på hjärnan, då går det bra.

nu blir det duschen och trisslotter som jag fick av fammo. kanske blir miljonär ikväll trots allt. tur att jag öppnat segerölen i förväg ;)


Kommentarer
Postat av: mli

tänkte fan samma sak, så jag bjuder min mig själv till dig på lördag ! =)

2010-03-29 @ 21:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0