It don't matter what you say, I know I could never face someone that could sound like you



ibland vill jag bara strypa mig själv. fattar inte hur jag kan vara såhär pedant och städgalen?! jag får ju skylla mig själv att mitt hjärta sitter uppe i halsen varje dag. jag gör inget annat än att städa efter jobbet. jag tror fan att jag har en sjukdom. kan man ha tvångstankar om städning? visst ska man vara noga och städa då det är skitigt, men såhär får det inte gå till.

funderar på om jag ska skapa en egen och ny terapi, bara för mig själv. vara min egen terapilärare lixom! ska skita i att städa och plocka som en galning varje dag efter jobbet. diska och tvätta får givetvis göras, men inget annat. okej, om man spiller eller tappar nått. jag ska ha EN ordentlig städdag i veckan. jag måste fan testa och se om jag kan bota mig själv.

jag kan seriöst börja gråta och få panik då jag ser hur det ser ut, och ändå så vet jag att vi inte är värst. lååååångt ifrån om jag säger så. det är ju bra att jag vet att jag har problem, haha! det är det inte alla som vet. men hur ska jag kunna undgå att veta om det då jag har en pojkvän som dör åt mig. aja, projektet startar NU!


Kommentarer
Postat av: Evin

Ja fyfan om jag ändå hade haft chansen å synda :P..är tyärr väldigt bankrutt haha.

2010-03-30 @ 19:46:27
URL: http://edwiin.blogg.se/
Postat av: jennipher

HAHA snälla kom & städa hos mig! jag är tvärtom, drar ut på skiten så länge som möjligt. trivs inte riktigt om det inte är ett tjockt lager damm på alla grejer :) hahahaha

2010-03-30 @ 22:42:32
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/
Postat av: Eleonor

På doktor Phil var det med en kvinna som har samma tvångstankar som dig. Du kanske ska ringa honom? :)

2010-03-31 @ 19:27:33
URL: http://reservhjulet.blogg.se/
Postat av: Åsa H

Sandra det finns så mycket roligare att göra än att städa, så försök bota dej:)jag lovar att det går!!

2010-03-31 @ 21:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0