just paint the picture of a perfect place, they got it better than what anyone's told you



blev ju som sagt onsdagsutgång i onsdags för mig och emelie. tradition när vi jobbar helgen vetni! :) och man tar ju dom här onsdagarna för att man ska ta det så lugnt som möjligt under helgen.

MEEEEEN

då får man erbjudande om "ett" glas ute någonstans med hanna (som jag inte träffat på år och dar typ), hennes boyfriend, emelie och sara :) har gjort några tappra försök till att säga nej, men jag är för svag så nu "måste" man ut. suck.. som om jag blev ledsen för det då? man är ju uuuuung. önskar att det kändes som det dagen efter också, haha.

så nu ska jag slänga mig på soffan under tiden tvätten och diskmaskinen brummar. sen ska jag hinna mysa med min älskling lite jag överger han.

och förresten! det håller nog på att bli vår här, trots allt ;) solen skiner och det är slask. och ett till förresten! jag har voltat med cykeln idag, mitt framför några människor. det tog ca 1 sekund innan jag sprang in med cykeln och sen in i lägenheten och skämdes ihjäl. och på köpet fick jag svullna knän som ömmar.


Kommentarer
Postat av: carro

tur att det inte var din pappa iaf, då hade du fått tycka synd om honom ;P

2010-03-13 @ 18:56:42
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: mli

du gick minsann inte ut! haha, fast inte jag heller, somnade på soffan efter jobbet ;D

2010-03-14 @ 12:10:43
Postat av: carro

haha. nåå stackarn :(

2010-03-14 @ 13:27:09
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: Erika

HEHEHE. Jag kisssar på mig!

2010-03-14 @ 13:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0