lördag 6 mars

jahapp, då var det mars också kom jag på. har faktiskt fått lite vårkänslor, även om det inte är så jättevarmt. men då solen är framme är det då varmt minsan! jag har haft premiär för min älskade skinnjacka idag, och det betyder att våren är påväg. eller? man kan iaf hoppas :)

idag vaknade jag och jim klockan ÅTTA! helt sjukt det här. då man jobbar och måste stiga upp före fan så är man tröttast, sen då man FÅR sova hur länge man vill, nä då kan man inte. blir galen på min sömn ju, känner mig som en gammal kärring. men jag var nyttig och drog på mig joggingskorna och gick ut och promsade :)

resten av dagen har jag tillbringat på stan med emelie :) lunchat och köpt lite nödvändigt till garderoben. och just nu sitter jag och väntar på att hon ska sluta så att vi kan äta tacos och dricka vin. jim har flytt till sthlm och träffa segis, så emelie ska vara min sovkompis inatt. det blir mysigt det :)

tacosfix står på tur nu, måste skynda ser jag, klockan blev mycket. ha en bra lördagkväll!



och det här var en enormt vacker bild som jag hittade. jag tror inte att jag vet vad solarium är, faktiskt. och sen trodde jag att jag passade i skojrtan, men jag ser mest ut som en kille. haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, men i morse minsann, då låg du och sussade till tio ! jag kommer till dig om ca. 10 minuter. bra va?

2010-03-07 @ 13:57:51
Postat av: sandra

ja då jävlar kunde ja sova! haha :) det var en riktig snabbvisit. är du rädd där hemma? du kunde ju fått stanna hära kom jag ju på.

2010-03-07 @ 18:21:59
URL: http://sandrrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0