all I want now is a white light moment



fick just ett enormt sommarsug, är så fruktansvärt less på vintern, som dessutom bara har börjat! hur ska man klara sig igenom den här kylan? det är en ganska stor fråga som det verkligen inte finns något svar på. för hur man än gör så blir man förbannad för att det är så kallt.

nåja, imorgon är jag iaf ledig och jag tänker nog inte gå ut, men än om jag måste. ska sova länge, mysa och dricka kaffe hela morgonen. om jag nu kan sova länge, vilket jag inte brukar kunna allt för ofta. 

just nu har jag så tråkigt så jag funderar till och med på att fara och köpa lite godis. undra om det är värt då man vet att man kan hålla sig? har ju trots allt undvikit allt sött och sliskigt i en och en halv vecka, bara en dag som jag ätit, och då var jag bakis. hm, det låter lockande ;) man kan ju bara köpa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0