even angels have their wicked schemes and you take death to new extremes.



en kvart kvar tills jag får ta helg, heidi lämnade just mig och jennifer, men det är nog mest synd om jennifer som sitter till halv sex ;) shit vad veckan har gått fort, tiden bara springer förbi.

ska hem direkt och äta en förhippningsvis god middag, och sen får jag se vad det blir. blir iaf lugnt och så är det ju idol så man får väl ha lite fredagsmys, eller vad man nu ska kalla det nu för tiden? helgen ser ut att bli väldigt långtråkig och jobbig. men nu är läget som det är. får passa på att vila upp mig inför kommande jobbvecka. även fast jag gärna hade dragit ut på äventyr.

ska börja packa ihop vid datorn och göra helg, ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0