everything's got a moral , if only you can find it.



gvc är ju verkligen till stor hjälp, har lust att elda upp stället! om man mår dåligt och vill ha hjälp eller medicin, vart ska man då vänta sig?! blir sjukt jävla irriterad på den här skiten. när jag blir stor ska jag öppna en egen vårdcentral där alla ska blir tagna på allvar, där man gör utredningar och verkligenn försöker bota folk! skitställe.

nåja, orkar inte tänka på det där nå mer. nu ska jag vänta tills tobbe kommer hem med bilen, sen ska jag på stan och köpa hårfärg och hämta nå papper på tele som jag inte gjorde tidigare. har sökt lägenhet som en galning idag, kan verkligen inte släppa de här nu. jag SKA ha en lägenhet, snarast.

och inte blev det något söndagsmys med fanny igår, utan vi tar det idag istället ;) ska bli myspys. nu ska jag fortsätta pimpla kaffe och vänta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0