happiness is a journey, not a destenation.



det här har varit den bästa dagen på länge. då jag sluta for jag mamma och pappa och kollade på lägenheten, det var ingen snack om saken så nu är den min! :) hyresvärden var svinsnäll och lät mig flytta in 1 jan så jag hinner få någon mer lön. kunde ju inte bli bättre.

har varit och är helt sprallig, känner ett lyckorus som jag inte kännt på länge. det är rätt mysigt, har ju nästan glömt bort hur det känns. så nu får familjen stå ut med mitt eviga lägenhetsprat och planering om inredninig. men jag tror faktiskt mamma tycker det är minst lika kul ;) det kommer bli så fint.

ska gå och plåga mamma lite till och sen ska jag och avreagera mig på spinngcyckeln som jag inte gjort på gu vet när. kommer bli skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0