if you believe in love, but find it difficult to explain. this is for you.



såg dom sista avsnitten av oth, säsong 6 igår. hur kan jag ha hållt mig?! har legat vaken till klockan tre och grinat, alltså då menar jag hulkgrinat! kändes precis som att en del av mitt hjärta försvann. finns nog ingens serie som kan beröra mig på det sättet oth gör. box säsong 7 ska beställas inom kort.

igår blev det som sagt väldigt lugnt, gjorde inte ett piss. ställde klockan för att stiga upp och åka med farmor till luleå, men väglaget är inte ok för henne så de blev inte. rätt skönt, nu kan ja ta de lugnt hela dagen. är förövrigt grymt sugen på alkohol ikväll, ska höra mig för vad kvällen har att erbjuda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0