I’m going to smile and make you think I’m happy, I’m going to laugh, so you don’t see me cry, I’m going to let you go in style, and even if it kills me, I’m going to smile.



när jag vaknade idag dressa jag på mig och gick på en 45 minuters prom, gud vad duktig jag kände mig. ska börja gå på mornarna, när jag inte börjar allt för tidigt då. sen har jag och heidi varit och räknat matte.

är det så att man ska måsta ge upp sina drömmar bara för att man inte klarar av ett ämne som man inte har ens stor nytta av i yrket?! det är hemskt. jag vet att jag skulle bli en bra sjuksköterska, och jag vet är det är mitt drömjobb. fanockså, det känns hemskt. men what to do?

resten av dagen har jag tillbringat med heidi, färgat hennes hår och druckit kaffe hos henne. myspys :) jag är så glad över att jag har så fina vänner, man säger det allt för sällan ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du klarar matte B. Kämpa på & ge dig fan på det ! : )

2010-11-24 @ 20:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0