in this tug of war, you’ll always win, even when I'm right.



välkommen iskalla och hemska måndag. kul det är att vakna upp och inse att det är -15 grader och massor med snö. jag bokstavligt talat hatar vintern! finns inget bra med den alls. befinner mig på jobbet just nu och slutar klockan fem idag.

har världens värsta magkatarr på länge så jag kan inte riktigt sitta still. vill bara hem och bädda ner mig, kan knappt sitt upprätt. men jag får stå ut, jag är ju en hårding ;)

är ju all alkohol som tar kål på min mage så nu har jag verkligen bestämt mig för att vara nykter i några helger framöver. myser faktiskt hellre ner mig till en bra film och lite gotta, spyr åt fest just nu. och nu ska jag banne mig hålla det här, skulle ju vara nykter i helgen men blev en vinflaska i lördags ändå.

nu ska jag och min mage fortsätta jobba på så att man får gå hem idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0