in time, the hurt began to fade and it was easier to just let it go. at least I thought it was.



sitter på jobbet just nu och kollar ut genom fönstret där snön bara öser ner. tycker det ser rätt mysigt ut när man  sitter inne, men att gå ut det tar emot. är tydligen snökaos i södra sverige just nu, haha. kommer ihåg förra året då jag bodde i västerås, då var det nästintill mer snö än i kalix och då var de total kaos! tur man var, och är äkta norrlänning ;)

mina axlar värker värre än någonsin just nu så jag tror jag ska tvinga mammsen att massera mig lite då jag kommer hem. sen ska vi laga fisksoppa, fan så gott! ska göra lite aioli och vitlöksbröd till tror jag. imorgon är jag ledig så då ska jag passa på att sova ut och bara vara.

det behövs det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0