I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.

herregud vilken kyla, nu undrar man verkligen varför man bor i norrbotten?! eller i sverige överhuvudtaget. allting blir bara besvärligt och jobbigt, man vill inte ens gå utanför dörren. just nu sitter jag och fryser på jobbet trots att jag har en stickitröja. får dricka massa kaffe för att slippa frysa ihjäl. 

har sån fruktansvärd träningsvärk efter mina övningar som jag gjorde igår hemma på vardagsrumsgolvet, haha! nu snackar vi tränad. men idag efter jobbet blir det att fara på företagsspinningen, längtar ihjäl mig. måste köpa träningskort direkt jag får lön. ska bli skönt att få svettas lite efter att man har varit iskall en hel dag. sådeså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0