love is when you shed a tear and still want him, it's when he ignores you and you still love him, it's when he loves another girl but you still smile and say I'm happy for you, when all you really do is cry.



fick hoppa in några timmar på dagis idag trots allt, det var faktiskt riktigt kul :) har aldrig riktigt gillat dagis, och har aldrig ens tänkt tanken att börja jobba där. tycker det är svårt att handskas med småbarn, men det gick faktiskt bra. tror jag skulle trivas, även om det inte är mitt drömjobb. barnen var iaf svinsöta!

nu är jag sjukt rastlös som vanligt. har hunnit med två långprommisar idag så någon promenad tänker jag inte bege mig ut på. jag lägger mig nog i soffan och degar med mamma och erika. planerar inte att stiga upp förrän jag byter till sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0